Saturday, April 10, 2010

..Hari Raya Aidilfitri..

act ni raye tahun lepas..tapi baru nak post kat cni..yer ler skang baru tegerak hati nak mnulis blog.sbelom ni tahap  kemalasan tu tinggi sangat..(kirenye skang ni rajin ler).heh.raye tahun lepas sambut ngan salman & keluarge.tu kire 1st tyme gi pahang ..temerloh..tapi sebetol2 raye nye kat padang piol..semangt cam pengantin baru..sedondon baju raye kitorang.hitam ala2 gedik2 gitu.tyme ni kire dah kenal 4 bulan.tu yang malu-malu2 kucing la kononnye.

pape pon raye tahun lepas mmg terase la raye kat kampung.almaklum la selaloo nye raye kat rawang je..tp mmg rase sumthin x complete jugak la..coz x beraye ngan nenek bainah ku tersayang..rindu bangat rase nye..dengan kehadiran kak ni,abang,bella,dan lain2 terutame nye tahir ley la mngubat rindu tu.




tapi pape hal pon..balik jer kl semule,teros ak lari ke rumah nenek bainah ak yang tercinte tu.x bley woo..rindu menikam2 jiwa.haha..anywer thank you to salman and his family bcoz treat me as their own family..selamat hari raya 2009

1 comment:

  1. yess..raya paling seronok selain raya semasa aku kecik..

    ReplyDelete